Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

MissConduct

Members+
  • Content Count

    1091
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    0%

Everything posted by MissConduct

  1. Bump - in need of players as some backed out - thanks :) 2 hours of hockey and beer what's better?????
  2. Online MissConduct Prospect * Posts: 32 View Profile Personal Message (Online) Attention hockey players!!!! « on: September 04, 2015, 06:35:07 PM » QuoteModifyRemove Wanna play some hockey? It's just for fun ;) Game time 3:00pm Hockey: Meridian Centre (home of the Ice Dogs) Meridian Centre 1 Ice Dogs Way St. Catharines, Ontario, L2R 0B3 phone:905-684-8400 click for Map website: MeridianCentre.ca Time 3:00pm-5:00pm Cost $15/player
  3. My newest (today) addition! Peranis has them in stock :D
  4. curve is in the link under the photo, and the flex is 280
  5. My new addition (since I broke my EQ50): Warrior Widow Wings Pro Stock (Huds) http://img684.imageshack.us/img684/7823/p1010191lj.jpg
  6. Used the Warrior Widow with this curve during MSH IV, gotta say I'm definitely gonna buy it with that curve when they come out
  7. Is it an EQ50?? "made ya look!" :) EQ50
  8. Mike's (netminder_32) new pads.. more "real" pics are sure to come from him but I am a proud wife :P
  9. and along with my new stick I got new gloves as well until I can get my Warrior's repaired. http://img442.imageshack.us/img442/8149/p1010075s.jpg
  10. My new EQ50 which debuts tonight!!!! :D
  11. I can't remember.. it's been a couple years lol.. I just remember wanting Kovalchuk's gloves at the time.. and found them on ebay lol.. lol well i've started collecting gloves, specifically warrior and you don't know how jealous i feel, and thats a nice post for your 1000th :P lol I didn't even notice.. (re: 1000th post) but about the gloves.. i'll know who to seek when I wanna get rid of them .. heehee
  12. I can't remember.. it's been a couple years lol.. I just remember wanting Kovalchuk's gloves at the time.. and found them on ebay lol..
  13. my new stick.. (thanks to whoever took this photo.. i look like a superstar!) lol. my NEW jersey and socks.. THANKS JR!! ;)
  14. wow you lookk sck :P well I think I was feeling fine.. but thanks :P Only here could you tell a woman she looks "sick" and get away with it. lol
  15. wow you lookk sck :P well I think I was feeling fine.. but thanks :P
  16. i picked one up at Peranis, then put it back on the rack :P
  17. i'll take those all blue socks from u whenever you dont want em :P
  18. and i started it Feb 24 2005 :o how times flies.. wow
  19. if your talking to me, then $143
  20. well Kovie's have a baby blue (warrior/MIA) emblem which I would have gotten if I custom order them hehe, and white cuffs (which I dont like) other than that pretty much the same http://cache4.asset-cache.net/xc/80324700....F198085993A39DE
  21. Yep. Isn't that the weirdest thing? Sometimes I get what I call "stingers" if I hit it on something, or get hit in a game and it basically makes my arm so painful I can barely rotate the forearm for a week. I also have a 4 inch plate on my radius in that arm. The first time I broke it I literally broke it in half to where it looked like I had 2 elbows. It was gnarly ;). Missconduct, those are beauties. I wonder how one would go about ordering custom ones like that from Warrior, since their site doesn't allow you to do that color scheme........(?) well back when it was MIA (and i ordered some) i just used the "comments section" on the last page to tell them how I really wanted the colors.. idk how they do it now
  22. just bought these to replace my navy/baby blue one90s :D
×
×
  • Create New...